FANDOM

ÚvodEditovat

Kolonizátoři byli vytlačeni Renasky, nicméně císařskému zástupci se podařilo vyslat depeši k nejbližší vojenské posádce. Během několika následujících měsíců byla oblast zajištěna a Renaskové zahnáni hluboko do Pustin. V současné době je ustanovena pouze vojenská vláda v rukou císařského emisara. S císařskou posádkou a relativně bezpečným okolím zažívá kolonie rozkvět. Sjíždí se sem velké množství dobrodruhů, hledačů zlata, řemeslníků a dalších existencí. Nejrůznější zájmové skupiny sem vyslaly své zástupce, aby co nejrychleji získali vliv v nových zemích Císařství. Souboj o zlato, diamanty a moc začíná.

Co se událoEditovat

V okolních lesích se začala ztrácet zvěř i lidé. Nad některými místy byla vyhlášena karanténa/zákaz vstupu. Byla hlášena střetnutí s abnormálně velkými broukům podobnými tvory. Je to jen další nepříjemnost spojená se životem v Pustinách nebo se opravdu jedná o vážné ohrožení expanzivní strategie Císařství?

O rudém přízraku, který vracel mrtvé zpátky do života, nejsou žádné zprávy. Odešel nebo má nějaký ďábelský plán?

Rozšíření Staré víry jakožto oficiálně uznané církve dalo vzniknout mnoha názorovým proudům. Stále více se Císařstvím ozývají hlasy volající po krvavých obětech a slavných bitvách, ve kterých by mohli válečníci ukázat svoji odvahu, aby mohli po smrti hodovat po boku Starých bohů a čekat na Ragnarök. Napětí mezi zástupci Světla a příznivci Starých bohů se stupňuje. Ani nová kolonie nebude ušetřena narůstajících konfliktů.

Zvěsti čarodějů, kteří se zachránili před Renasky, vypovídají o zvláštních magických proudech. Nejeden mág se vydal na pouť do těchto krajin, aby zjistil, co je na těchto zvěstech pravdy.

V oblasti jsou také neotevřené hrobky domorodců. Jaká tajemství a poklady se tam mohou skrývat?

Zápisky průzkumníků se zmiňují o domorodém rituálu dospělosti. Najde se někdo s dosti dobrodružnou povahou, aby jím prošel?